INFORMACJE


 

  1. Prosimy o wcześniejsze telefoniczne uzgodnienie terminu wizyty i punktualne przyprowadzanie swojego pieska.
  2. W naszym salonie nie podajemy żadnych środków uspokajających, ani nie stosujemy środków awersyjnych. W kontakcie z psami wykorzystujemy naszą wiedzę z zakresu psiego behawioryzmu.
  3. Psy agresywne muszą być zabezpieczone kagańcem.
  4. Zwalczanie insektów takich jak pchły jest konieczne i dlatego wykonujemy je na koszt właściciela bez wcześniejszego uzgodnienia.
  5. Jeśli rezygnują Państwo z kąpieli w salonie, prosimy o rozczesanie i wykąpanie psa w domu minimum na dzień przed umówioną wizytą.
  6. Usługi groomerskie wykonuje się na czystych i wyczesanych psach. W razie niewłaściwego przygotowania psa przez właściciela zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usługi lub ponownego przygotowania psa do strzyżenia.
  7. Wszystkie zwierzęta przyprowadzane do salonu powinny być zaszczepione przeciwko wściekliźnie
  8. Po każdym kliencie narzędzia są sterylizowane.
  9. Wypielęgnowanego pupila należy odebrać o wyznaczonej porze, lub po uzgodnieniu pozostawić na określony czas w salonie w oczekiwaniu na właściciela.
  10. W razie rezygnacji z wizyty prosimy o informację telefoniczną.
  11. Prosimy o poinformowanie nas o następujących sytuacjach: -chorobach na tle alergicznym -trudnym charakterze psa -przebytych urazach i schorzeniach -innych okolicznościach mogących wpływać na złe samopoczucie psa w trakcie i po zabiegach pielęgnacyjnych, np. chorobach układu krążenia, serca itp.
  12. Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa w salonie prosimy uprzedzić o tym zamawiając wizytę w celu rezerwacji większej ilości czasu.
  13. Pies zostaje wydany wyłącznie osobie, która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej.

 

Zachęcamy do systematycznych wizyt w salonie, które skracają czas zabiegów pielęgnacyjnych, sprzyjają utrzymaniu sierści w doskonałej kondycji, a także oszczędzają zwierzęciu stresu związanego z długim strzyżeniem.